Tuesday, April 21, 2009

Terselit Kegembiraan

Ehemmm... dalam kesibukan yang teramat pada minggu lepas yang hampir tidak bernyawa... (alhamdulillah masih bernafas... ;-)), terselit juga kegembiraan yang menceriakan hidup kami sekeluarga. Walaupun pada mulanya hati ini amat berat untuk pergi kerana pada masa tu assignment belum siap tapi kerana mengenangkan anak-anak yang dah begitu teruja nak pergi dan sayang nak korbankan duit suami tersayang yang dahpun membeli tiket penerbangan, maka pergilah kami sekeluarga bercuti di Pulau Langkawi pada 11 hingga 14 April baru-baru ni. Itupun sebenarnya lebih kepada sebab mengikut cik Abang yang menghadiri seminar di sana.



Seronok melihat gelagat anak-anak yang seronok bagai nak rak sejak dari rumah, stesen erl, di KLIA, dalam kapalterbang apa tah lagi bila tiba di Berjaya Resort Langkawi. Walaupun badan masih penat dan sengal-sengal penangan assignment moot court, sempat jugak kami berjalan-jalan ke sekeliling pulau lagenda tu.

Sempat singgah dan naik cable car... Tinggi betul dan... gayat juga rasanya...hehehe...



Ayah dan abang Luqman sempat ikut trip island hooping, stopby di Pulau Lang dan berenang di Tasik Dayang Bunting...

Sebelum balik sempat juga kami sekeluarga mandi-manda di Telaga Tujuh setelah hampir-hampir Laila putus asa mendaki ke Telaga Tujuh dan berendam berjam di situ... Airnya sejuk yang amat tapi nyaman sekali. SubhanaAllah cantik sekali ciptaan Illahi. Terasa tenang dan lapang fikiran duduk di sana.


No comments: