Sunday, December 16, 2007

Lukisan Adik

Saya sampai dari PD semalam kurang lebih 1 petang. Adik sibuk minta kebenaran nak melukis dan mewarna dengan cat air. Saya cuba tarik perhatian adik pada cerita lain sebab malas nak beri kebenaran kerana biasanya akan tumpah dan kena tengok betul-betul la dia buat. Lepas pujuk memujuk (sebenarnya saya nak fokus mengemas rumah yang ditinggal seminggu dulu... faham-faham je la keadaannya...), adik setuju la bila saya bagi dia mewarna pada malam hari.

Malam tadi selepas dia siap, dia terus ambik kamera dan snap hasil karyanya dan berkata pada saya..." Ibu, ibu tolong letak lukisan adik ni dalam internet ibu ya". Yang adik maksudkan internet ibu tu, myblog la. So, inilah hasil tangan adik yang umur 6 tahun (hei.. 7 tahun dah la Januari depan ni...). Ok la tu adik... boleh tahan jugak...

4 comments:

aduskirana said...

Askm Na,
ni iza, xkuantan.

IKHWANI said...

cute lukisan anak2 ni kan?

bila birthday Adik ni..anak OO no 3 pun 6 tahun january - on 14th.

nad said...

iza, balik kg ke raya haji? na kat dungun dah ni. jalan tadi ok.

wani, birthday adik (anak ke3) yang ke7 pada 24 januari. rasa macam kecik lagi dah masuk sekolah. balik tak?

Anonymous said...

nampak buruk sangat la.............